Våre visjoner og mål

  1. Bli Norges ledende leverandør av helhetlige nettløsninger som skaper salg og gir resultater for kunden.
    Med dette menes det at vi ikke bare leverer tekniske løsninger og design, men dekker alle de forskjellige aspektene som må til for å skape et online salg og markedsføringsverktøy.
  2. Bli Norges fremste firma på brukeropplevelse på web (brukervennlig design som gir brukeren det de vil ha).
    Ved hvert prosjekt vi starter har vi alltid analytiske prosesser der vi definerer målgruppen og målgruppens behov. Dette er et kritisk og nødvendig steg for å kunne tilby best mulig nettløsninger.
  3. Bli kjent for og assosieres med å levere nettsteder av meget høy kvalitet.
    Våre nettsteder  skal alltid fungerer godt i alle de store nettleserne og samtidig være tilgjengelig for så mange mennesker som mulig. For oss er det et krav at sidene skal validere i forhold til gjeldene standarder. Med høy kvalitet menes også at nettstedet gjennomfører målene man har satt.

Dette brenner vi for

Brukervennlighet

Brukervennlighet er et uttrykk for å beskrive hvor enkelt det er for en person å bruke et spesielt verktøy for å gjennomføre et spesifikt mål. Undersøkelser viser at man ved å bruke 15% av budsjettet sitt på brukervennlighet kan doble konverteringsraten og verdien på nettstedet.

Designet, layouten og strukturen på nettstedet skal tilpasses brukerenes behov og oppgaver og hjelpe til å løse disse best mulig.

Tilgjengelighet

Vi mener mennesker med særlige behov skal ha like stor mulighet til å kunne bruke internett som alle andre. Nettstedene vi lager skal derfor kunne "leses" av både svaksynte og blinde ved hjelpe av screen-readers og kunne navigeres av mennesker med motoriske problemer. Husk: En søkemotor ser siden på en svært lik måte som blinde, derfor sikrer dette også søkemotorsynlighet.

Konverteringsrate

Konverteringsrate (conversion rate) er hvor mange av de besøkende på nettstedet som gjennomfører målene man har satt seg. Vi elsker å jobbe for å øke denne! Konverteringsraten måles i prosent og gir derfor en klar indikasjon på fremgangen.

Søkemotoroptimalisering

Optimalisering for søkemotorer og søkemotormarkedsføring er to viktige punkter i markedsføringen for å få besøkende til nettstedet. Over 90% av nettbrukere benytter søkemotorene aktivt. Søkemotorer som for eksempel Google og Kvasir står derfor for en stor andel av besøkende på et optimalisert nettsted og gir store mengder gratis målrettet trafikk.

Våre kjerneverdier

  1. Være et vennlig selskap, som er lette å ha med å gjøre, inviterende og ingen "haken i været"-holdning.
  2. Ha et avslappende, morsomt og givende arbeidsmiljø.
  3. Være ærlige og respektfulle.
  4. Være eksperter og lidenskapelige opptatte av vårt fagfelt, samt ha stor faglig fokus.
  5. Dedikert til å alltid forbedre oss.
  6. Være positive og hyggelige mennesker.
  7. Ha et vinn-vinn forhold med våre kunder.
  8. Være konfliktløsende.
  9. Alltid møte våre kunders behov og problemer, og løse de så godt som mulig.